Campus 2011: Rewind

 2011.07.30. 16:39

Felettébb izgalmas telefonbeszélgetést folytattam a minap Petter cimborámmal, aki emlékeztetett rá, hogy mi beszéltünk mobilon a Campus alatt. Erre természetesen emlékszem, már miért ne maradt volna meg eme szösszenet? [Aki mást mondd, az csalóka csalfa...]

Petter tehát - mivel én a konkrét forgatókönyvet már nem tudtam száz százalékig felidézni - "visszajátszotta" közös kis megbeszélésünk, amely a következőképpen szólt:

Me: Engem John Connornak hívnak, én vagyok az emberiség megmentője...

Petter: Nem mondod skac, és milyen érzés?

Me: Petterem, gondolj már bele, milyen az az emberiség, amelyet NEKEM kell megmenteni...!?

Petter: Höhö!

Azt hiszem ez mindent elárul a múlt hét intenzitásáról, pupákok!

A bejegyzés trackback címe:

https://pseudonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr843112201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása