Titfákk-efekt

 2010.11.23. 02:12

Megpihentem. Legalább is picit elbújtam. Talán túl sok volt a meló. Talán túl sok a svédtorna… hüm ez nem <talán>, ez tuti. Félelmetes lövöldözések mindenfelé, a velejéig kiszipolyozott, mondhatni kiszáradtam, mint Arizona. Lelkesedésből nincs hiány, beszívott a gépszíj, és nem találom a kiutat a fogaskerekek közül. Kellemes szűkölés, szűk, gyorsan nedvesedő helyeken. Első osztályú helyen, királyi kiszolgálással. Ide spricc, oda pukk…

<Kifejezetten imponáló, ha írás közben egy baloldali hatalmas mell és egy fürkésző tekintet vizslat>



Titfákk rajongóknak: Első pillantásra az elejétől bűzlő üzenetet kaptam egy közösségi portálon a minap. Első pillantásra. Mélyebb áskálódás után rájöttem, a szöveg és annak feladója korántsem viccel. Mit is érthettem félre? Huszas éveinek elején járó lány a következővel bombázott:

Szia! Én <Lány> vagyok és lenne egy kérdésem! :) Mi az a titfuck? Ezt <Fiú> miatt kérdezem, mert azt mondta, hogy titfuck-ot szeretne, de sajnos én még nem tudom mi az! De remélem te elmondod! :)
Köszi! Szia

Első olvasatban kiköptem a számban lévő nektarint. Csak a mihez tartás végett. Meg mert nem hittem a szememnek. Gyorsan fel is hívtam <Fiút>, mi ez? Ő mondta, az, aminek látszik. Mire én: komoly? Igen – jött a szűkszavú válasz. Épp betegen fetrengtem, így 3 napig kotlottam a válaszon, mire elszántam magam válaszolok:
 

Beteg voltam ezidáig, így nem tudtam volna összefüggő definícióban válaszolni kérdésedre, amennyiben valóban komoly szándékkal fordultál hozzám ez ügyben! Már többé kevésbé kihevertem a göthösségem, ezért megpróbálok érthető, tömör és frappáns választ adni érdeklődésedre! :D

Titfuck:

Egy férfi és egy nő szeretkezésekor az az elő- illetve utójáték típus, amikor a férfi merevedő hímtagját - miután a nő felsőteste fölé térdel - behelyezi a partner két - általa összefogott - mellei közé, és a mellek között közösülést imitálva előre-hátra húzogatja. Az egyébként 'melldugásként' is emlegetett játékot lehet behatolás előtt is alkalmazni, de a férfiak számára sokkal kellemesebb, ha az aktus után, ilyen pózban a nőre - mellkasára, szájába, arcára - élvez el.

Hüm, azt hiszem ez a pontos kifejezés. Remélem kielégítő választ adhattam neked! Sok sikert! ;)

A válasz nem sokáig késett, egy negyed óra múlva landolt is profilom…

Szándékaim nagyon komolyak voltak, kíváncsi lennék még miket tartogatsz a tarsolyodban! :)
Nagyon szépen köszönöm, a válasz kielégítő volt! Nagyon jól megfogalmaztad! Nem is tudok hirtelen mit írni, lehaltam! :)

Köszönöm vagy köszönjük szépen, remélem meg lesz a siker! :)
További jó gyógyulgatást!

Kell ennél több?

A bejegyzés trackback címe:

https://pseudonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr732467021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása