Norvégblog: Part 1.

 2010.09.15. 23:12

Első hallásra berosáltam. Egyedül Oslóban. Kicsit mintha Guliverkednék. Ez ugrott be. Vagy valahol Magasföldén vadászok griffekre. Remegtem. Bekakszi. Befos. Befox. Szimplán ennyi, nomeg a teljes sötétség. Egy utcát sem ismertem.

Norwegian Airlines DY1557. Butapest > Oslo.

Egy-két- három feles. Menetrendszerű. Kellemes zsibbadás, egészséges horpasztás, közvetlenül a felszállás pillanatától. Gyakorlatilag nulla alvás nélkül – már a terminálegyben is az ég felé fújtam a levegőt csukott szemmel – két és fél óra siklás. A Balti-tenger felett ébredtem. Talán hidegebb sellőt fújt be a légkondicionáló. Rettentően vakított a nap, átszúrta a retinám, az apró ablakon keresztül is éreztem a lézeres szemműtétek minden kínját.

Aztán derült égből Sentralstasijon. A nap nem hagy magamra. Melenget, izzaszt. Ilyenkor gyűlölöm, csak már végre a cuccaimtól szabadulhatnék. Loholás. Robogás. Bénázás. Kukkolás balra-jobbra, össze-vissza.

Egy nap múlva már csak nevetek, ha az első pár órára gondolok. Azóta olybá tűnik kiismertem a belvárost. A gleccserszemeket mindenképp. Villognak, a szemedbe, a napszemüvegedre, a cipődre, a sliccedre. Brutális villámháborúk húznak fel, bármerre nézek egy kegyetlen spriccelni való halomra bukkanok. Norge a titfuck, de mindenképp a cumshot országa. Az arány – mindenféle testnedv kioltásában is számolva – döbbenetes. 75. Ennyi csajt hágna meg százból egy egészséges férfi. Biztos. Annyira, hogy már a ruha levételét sem érnék meg, csak úgy ömlene az örömlé, megnedvesítve mindent, mi szövet. Átáznának az északi leánykák, semmi kétség.

[egyéb szövegrész már nem kerül lejegyzésre, mert az idei titfuck szezon legkreténebb perverz dumájánál is kegyetlenebb szavakba öntené a északfelföldi tapasztalataim, és nem akarok már további gennyes alpáriságokat gondolatokká formálni…]

A gúvadó szemeket és feszítő domborúságig tekergő középtáji férfinyúlványokat ellensúlyozandó a varég őshazája jelenleg ki van száradva. Csúnyán. Nincs egy korty alkohol sem. A boltokban csak a külváros felé haladva találtam. A kocsmákban pedig egyszerűen horrordrága minden. A legdrágább lehet a földön. Ennél bárhol olcsóbb… Szaladtam utcákon át, néztem mindenhol, de nem lelek. Nincs! Ó, jaj, mi lesz így most veled ember?

[…lassan fonnyadok…]

A bejegyzés trackback címe:

https://pseudonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr522299303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása