Seggre pacsi

 2011.01.18. 09:39

Újabb metróérzés. [Lassan kész kis földalatti gyűjtemény gyűlik, mintha direkt erre utaznék, de nem, nem szándékozom ilyet tenni, ám mostanság mindig ott ébred bennem újabb és újabb gondolatcsíra – metróblog, haha, ilyesmi, ha elnevezzük, mégis ezt kellene tennünk.]

Utaztam hát ismét a kéreg alatt. Tömeg, tömegnyomor <diszkópánik> <ez most úgyis hirtelen kurva népszerű kifejezés lett az online médiában, ők nagyon szeretik használni, használom én is!> Rengetegen tehát, ott szorongunk a metrószerelvényben. És akkor véletlenül becsusszant valami, amire először fel sem figyeltem. Aztán rögvest jött a felismerés. Ahogy kapaszkodtam, véletlenül – VALÓBAN – hozzáért a kezem egy fiatal hölgy popsijához. Mondhatni odaszorította a mancsom az ülés melletti fém fogódzkodóhoz. Csak egy perc töredékéig, de mégis végigsimította hátsóját az enyhén megtörő öklömön.

A csaj nem volt sem borzasztóan szexi, a segge sem volt oltári nagy, vagy körtemód feszesen kerekded. Egy átlagos segg volt, egy átlagos metrón utazó huszonéves nőneműé. De megtörtént. Nem akartam tapizni. Utálok. Nem vagyok híve, mégis a kialakuló nyomorgó, összeszűkülő helyzetben valahogy így alakult. Nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget. Szerintem ő sem vette észre, hogy megtörtént. Bízom benne, nem mutatta jelét, hogy rosszul esett volna.

Akkor azonban az jutott eszembe, hogy vajon egy átlagos metrón utazó butapesti vajon életében hány teljesen vadidegen nő seggéhez ér hozzá? Hány kerekded, hatalas, bálna, körte, hagyma, betonkemény, narancsbőrös, zsírleszívott, felvarrt, napbarnított, szoláriumcsövektől szarrá égetett, tetovált popsival kerül kontaktusba? Hüm, vajon mennyivel? Azt hiszem, nincs erre vonatkozó statisztika. Legalábbis amit mérni lehetne, ami a nagy számok törvényéből adódóan már számügyileg értékelhető lehetne.

[Kedves olvasóink, egy pillanatra elméláztunk azon, hogy mégis jó lenne valami statisztikai felmérés. Ezért arra kérünk benneteket, egy hónapig figyeljetek erre a kis mozzanatra, és írjátok meg tapasztalataitokat. Kösz, a szerk! Hehehe, előre is megtiszteltek ezzel a spontán méréssel.]

A bejegyzés trackback címe:

https://pseudonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr442592290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása