HMZ [feat. GaGa]

 2010.06.09. 00:36

Kaptam egy fülest. Annyira jó volt, hogy napokig ezt daráltam a nyelvem alatt, szakadtam a röhögéstől, ha felsejlett előttem a köztes háttértartam.

Két férfiemberrel csücsültem egy napernyő alatt. Hőség volt. Amolyan homlokfacsaró, amikor a két golyód között is gyöngyöződik minden. Pislogtunk, nők mentek ebédelni. Kaptak volna.

- Tudod kölyök, a magyar légvédelmi rakétásoknál van egy kifejezés. Hatékony Megsemmisítés Zónája, a HMZ. Nos ezek a kis ledérek épp ebben a zónában csúsztak át – fordult hozzám rutinos kollégám. Napszemüvege mögül elégedett kacsintott. Berepültek, folytatta, nagy sebességgel közeledtek és emiatt mi igen könnyen, nagy hatásfokkal tudtuk volna lelőni a szemből érkező gazellákat.

Itt persze meg kell jegyezni, hogy bizony a HMZ éles ellentétben áll egy angolszász katonai kifejezéssel. HáeMZé kontra DLZ <Dynamic Launch Zone>, a dinamikus indítás zónájával. Ha hatékonysági szempontból figyeljük a két szóösszetételt, apropó mozaikszót, akkor meg kell jegyeznünk, hogy DLZ simán gallyra vágja HMZ-t. Mondhatni hatékonyabb módszer a kilövésre. A DLZ ugyanis a távolodó célpont ellen is alkalmazható. Igaz a hatósugár, a spricc-kör, csak egy igen rövid szakaszon sikeres. Arra mégis, jó, hogy megpróbáljuk leszedni az arra repdeső pillangókat.

Hatékonyan megsemmisítek zónába azonban régen tévedt már olyan madár, amely ellen igazán nagy élvezettel vethettem volna be az ütegemet. Olajcsere is ritkán történt. Nyikorognak hát a csavarok, szárazan kénytelen telelni az ütvefúró.

A gazellák eliszkoltak. A meleg tovább szedte áldozatát a boxer alsó és a bőrfelület közötti térségben. Én meg hiába alkalmaztam tapasztalt kollégám légvédelmi tanácsait, valahogy nem működött acélosan a célzó berendezésem. Némán kullogtam hát az események után. Elmélázva néztem az egyre gyorsabban távoldó rajt.

Én vagyok béna, vagy rémálmodom? A HMZ segít. Ki tudja mikor kell célozni és lőni?

Légvédelmi repeszek között lavírozok. Lőporszagú húsba vájnak a fogaim. A szájpadlásom tetején hullik ízekké az először visszakérődzött bőrtakaró.

A bejegyzés trackback címe:

https://pseudonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr722067895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása